PK ! ߤl [Content_Types].xml
PK ! N N _rels/.rels
PK ! m2ɖ word/document.xml
ԱմփոփաթերթԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ նախագծի վերաբերյալհ/հԱռարկության, առաջարկության հեղինակը, ստացման ամսաթիվըԱռարկության, առաջարկության բովանդակությունըԵզրակացությունԿատարված փոփոխությունը12341Յունիմեդ ԲԿ11.01.2023 23:17:09Կարծում եմ՝ պետք չէ շատ ձգձգել։Ընդունվել է ի գիտություն։Նախագծով նախատեսվում է փուլային ներդրում, որն սկսվելու է սկսած 2024թ-ից և ակնկալվում է, որ սկսած 2027թ-ից ապահովագրված կլինեն բնակչության ավելի քան 95%-ը։2Գոհար Ղազարյան12.01.2023 00:14:37Կխնդրեմ, որ այս նախագծում ներգրաված լինեն նաև ՆՈՒՀ֊երըԸնդունվել է ի գիտություն։Նախագծով սահմանվում է, որ կախված հարկաբյուջետային հնարավորություններից, փուլային ներդրման ընթացքում բնակչության խմբերի ընդգրկման տեմպը կարող է փոփոխվել։ Այսինքն, եթե պետական բյուջեից հատկացվող միջոցները բավարարեն ավելի մեծ թվով անձանց ապահովագրական վճարի ամբողջությամբ կամ մասնակի սուբսիդավորման համար, ժամանակացույցով նախատեսված բնակչության խմբերը՝ այդ թվում նաև պետական հատվածի աշխատող հանդիսացող նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների աշխատակիցները, կարող են ներառվել համակարգում ավեի վաղ ժամկետներում։3Գոհար Մինասյան11.01.2023 23:22:31Առաջարկում եմ առողջապահության ապահովագրության շահառուներ գրանցել միայն 0_18տ երեխաներին, 18_63տ ԳՐԱՆՑՎԱԾ և հարկ վճարող աշխատողներին, 63տ_ից բարձր տարիքի ՀՀ քաղաքացիներին։ Չաշխատող և հարկ չվճարող 18_63տ քաղաքացիները ԻՐԱՎՈՒՆՔ ՉՈՒՆԵՆ օգտվել այս ծրագրից։Ընդունվել է ի գիտություն։Նախագծով նախատեսվում է, որ ըստ ներդրման փուլերի համակարգում ներգրավվելու են մինչև 18 տարեկան երեխաները, 63 տարեկանից բարձր տարիքի անձինք։ Մնացած խմբերի ընդգրկումը հիմնված է լինելու սոցիալական ռիսկերի գնահատման վրա, որն իր հերթին կախված է անձի եկամուտներից և խոչընդոտներից։ 4Անահիտ Աբրահամյան12.01.2023 10:55:41Աշխատող թոշակառուները իրե՞նք պետք է վճարեն, թե՞ պետությունը։Նախագծով նախատեսվում է համակարգի փուլային ներդրում, ինչը ենթադրում է բնակչության տարբեր խմբերի ներառում տարբեր ժամանակահատվածներում։ 63 տարեկան և բարձր անձանց ամբողջական ներառումը համակարգում նախատեսվում է 2025 թվականից։ Ֆիզիկական անձանց եկամուտների հայտարարագրման համակարգի միջոցով կնույնականացվեն աշխատող, բայց 63 տարեկան և բարձր անձինք, որոնք, սոցիալական և առողջական ռիսկերի տեսանկյունից գնահատվելուց հետո, կարող են ամբողջությամբ կամ մասնակիորեն վերադարձնել կատարած ապահովագրական ծախսերը։ 5Անահիտ Աբրահամյան12.01.2023 10:55:41Իսկ կարող ե՞մ ես ավելի շուտ ապահովագրվել, եթե ինքնազբաղված եմ։ Հայեցակարգում սկզբում պետական աշխատողներն են ոնց որ միայն ապահովագրվելու։Նախագծով սահմանվում է, որ կախված հարկաբյուջետային հնարավորություններից, փուլային ներդրման ընթացքում բնակչության խմբերի ընդգրկման տեմպը կարող է փոփոխվել։ Այսինքն, եթե պետական բյուջեից հատկացվող միջոցները բավարարեն ավելի մեծ թվով անձանց ապահովագրական վճարի ամբողջությամբ կամ մասնակի սուբսիդավորման համար, ժամանակացույցով նախատեսված բնակչության խմբերը՝ այդ թվում նաև ինքնազբաղված անձինք, կարող են ներառվել համակարգում փորձարկման փուլի 2-րդ տարուց (2025թ) սկսած։ 6Անուշ Կիրակոսյան12.01.2023 21:25:58+Ընդունվել է ի գիտություն։7Անուշ Կիրակոսյան12.01.2023 21:26:07++++Ընդունվել է ի գիտություն։8Տիգրան Ստեփանյան13.01.2023 12:07:37Ըստ էության հերթական հարկային բեռի ծանրացմանն ուղղված նախագիծ՝ այս անգամ էլ առողջապահական և/կամ այլ բարի նպատակներով։ Եվ այդ բեռը կրողները միևնույն է վճարելու են իրենց բուժման համար, ուղղակի իրենց հաշվին ստողծվելու են լրացուցիչ հիմնարկներ՝ տնօրեններով, փոխտնօրեններով և այլ էֆեկտիվ մենեջերներով, ամնեն մեկն իր վարորդ-քարտուղարուհիներով և այլն, մի շարք բուժհաստատություններ էլ պետպատվերի հաշվին լրացուցիչ գերշահույթ են ստանալուԸնդունվել է ի գիտություն։Նախագծով նախատեսված սոցիալական ռիսկերի հավասարակշռման մեխանիզմները, որոնք ենթադրում են պետության կողմից ամբողջությամբ կամ մասնակի փախհատուցում ելնելով ներառվող բնակչության տարիքից, խոչընդոտներից և եկամտի չափից, հնարավորություն կտան զգալիորեն նվազեցնել համակարգի ներդրման ազդեցությունը բնակչության եկամուտների չափի վրա։ Չպետք է նաև մոռանալ, որ ըստ տնային տնտեսությունների շրջանում բազմաթիվ հետազոտությունների, առողջապահական ծախսերը, որոնք հիմնականում կատարվում են մարդկանց գրպանից, բավականին բարձր են և կազմում են ընդհանուր առողջապահական ծախսերի շուրջ 80%-ը։ Ավելին, այդ ծախսերը անձը ստիպված է կատարել ամբողջությամբ և ծառայություն ստանալու պահին, ինչը զգալիորեն ազդում է վերջինիս եկամուտների վրա։ Առաջարկվող մոտեցումը, երբ ապահովագրական վճարները կատարվում են ամսեկան կտրվածքով, մաս առ մաս, զգալիորեն կրճատում են անձի եկամուտների վրա ազդեցությունը, բարձրացնում են անձի ֆինանսական պաշտպանվածությունը։Ինչ վերաբերվում է ադմինիստրատիվ ծախսերին, ապա Հիմնադրամի կառուցվածքը և ծախսերը հաստատվելու են Կառավարության կողմից, դրանք թափանցիկ գործընթացներ են և ցանկացած հաստիք պետք է հիմնավորվի։ Ավելին, ծախսերի սահմանաչափ է սահմանված՝ մինչև 2% ծածկույթի ծախսերի մեջ, ինչը հնարավորություն կտա խուսափել ադմինիստրատիվ ծախսերի հնարավոր աճերից։PK ! dQ1 1 word/_rels/document.xml.rels
PK ! P P word/theme/theme1.xml
PK ! =D word/settings.xml
PK ! zN u u word/styles.xml
PK ! lt word/webSettings.xml
PK ! A>ag g word/fontTable.xml
PK ! p docProps/app.xml
Normal057204110Microsoft Office Word0349falseTitle1false4821falsefalse16.0000PK T;V4x docProps/core.xmlMOHhttps://mul2.gov.am/tasks/739540/oneclick/Ampopatert_UHI_concept_e-draft_2023.docx?token=b22fbf935d97b9838d43b5b637f9f7a6Samvel72023-01-12T05:02:00Z2023-01-25T12:23:00ZPK ! ߤl [Content_Types].xmlPK ! N N Q _rels/.relsPK ! m2ɖ word/document.xmlPK ! dQ1 1 word/_rels/document.xml.relsPK ! P P y word/theme/theme1.xmlPK ! =D word/settings.xmlPK ! zN u u word/styles.xmlPK ! lt |Z word/webSettings.xmlPK ! A>ag g _ word/fontTable.xmlPK ! p Vi docProps/app.xmlPK T;V4x qm docProps/core.xmlPK p