PK ! w1 1 [Content_Types].xml
PK ! N N _rels/.rels
PK ! FL L word/_rels/document.xml.rels
PK ! +$8 8 word/document.xml
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 18-Ի ԹԻՎ 270-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ Կարգավորման ենթակա խնդիրը.ՀՀ ՊԵԿ-ի կողմից իր լիազորությունների շրջանակում ծառայողական շների վարժեցման նպատակով վարժեցման կուրսերի ուսուցման ժամանակ օգտագործվել են թմրանյութերի, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուսորների, ինչպես նաև զենք-զինամթերքի և պայթուցիկ նյութերի հոտային նմանակիչներ, որոնք եղել են արտադրված ինչպես ԱՊՀ, այնպես էլ եվրոպական երկրներում։ 2010թ․-ից մինչ այսօր կատարված ուսումնասիրությունները փաստում են, որ հոտային նմանակիչների օգտագործման արդյունավետությունն ուսումնական փուլերում բավականին ցածր է։ Դրանք ունեն հոտային նմանություններ առօրյայում հանդիպող տարբեր նյութերի հետ, օրինակ՝ կոսմետիկ նյութերի, սոսնձի, ինքնակպչուն ժապավենների, լատեքսային և այլ նյութերի հետ։ Այս նմանությունները դժվարացնում են ծառայողական շների աշխատանքը։ Այն երկրները, որոնք ունեն հոտային նմանակիչների արտադրություն, մեծամասամբ հրաժարվել են դրանց օգտագործումից՝ ուսումնական փուլերում անցում կատարելով բնական թմրամիջոցներին։ ԱՊՀ-ում այդ երկրներից են ՌԴ-ն, Բելառուսի, Ուզբեկստանի և Ղազախստանի Հանրապետությունները։ ԱՄՆ-ում, ինչպես նաև եվրոպական երկրների մեծ մասում ուսումնական փուլերի ժամանակ օգտագործում են միայն բնական նյութեր։ Բելառուսի Հանրապետության իրավապահ մարմիններում թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի, դրանց պրեկուրսորների և անալոգների (այսուհետ՝ թմրանյութեր) հետ աշխատանքի կազմակերպման կարգը սահմանվում է Բելառուսի Հանրապետության Նախարարների խորհրդի 2003 թվականի փետրվարի 12-ի «Թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի, դրանց պրեկուրսորների և դրանց անալոգային օգտագործման մասին» թիվ 167 որոշմամբ։ Բելառուսի Հանրապետության մաքսային մարմիններում ծառայողական շների վարժեցման ժամանակ օգտագործվող դեղերի հետ աշխատանքի կազմակերպման կարգը սահմանվում է ներքին հրամանով, համաձայն որի.Բելառուսի Հանրապետության պետական մաքսային կոմիտեն (այսուհետ՝ ՊՄԿ) վերահսկում է մաքսային մարմնի կինոլոգիական ստորաբաժանումներում ծառայողական շների վարժեցման համար նախատեսված դեղերի ստացումը, պահպանումը և օգտագործումը։Ծառայողական շների վարժեցման նպատակով օգտագործվող թմրանյութերի տրամադրումն իրականացվում է մաքսային մարմնի կողմից ՊՄԿ ամեն տարի ներկայացված դիմումների հիման վրա։ՄՊԿ-ն ամեն տարի ամփոփում է մաքսային մարմնի կողմից ներկայացված դիմումները և ուղարկում պետական մարմին՝ Բելառուսի Հանրապետության Նախագահի աշխատակազմի հումանիտար հարցերի վարչություն (այսուհետ՝ վարչություն), որտեղ պահվում և հաշվառվում են ապօրինի շրջանառությունից առգրավված թմրանյութերը։ Վարչությունը ՄՊԿ-ին գրավոր տեղեկացնում է պատասխանատու պահպանությանը և հաշվառման անցած թմրամիջոցների մասին:Տեղեկատվությունը ստանալու օրվանից հինգ օրացուցային օրվա ընթացքում, ՄՊԿ-ն վարչությանը տեղեկացնում է առկա դեղերի անհրաժեշտության մասին, այնուհետև դեղերի ձեռքբերման, ստացված նյութից էջանիշների պատրաստման հանձնաժողովը (այսուհետ՝ Հանձնաժողով) կազմակերպում է դրանց ստացումը վարչության կողմից նշված պետական մարմինների կողմից և օրենքով սահմանված կարգով առաքումը մաքսակետ։Հանձնաժողովի ստեղծումն ապահովում են մաքսային մարմինների ղեկավարները։ Հանձնաժողովի մեջ ընդգրկվում են.կինոլոգիական բաժնի պետը;մաքսային մարմնի անձնական անվտանգության բաժնի պաշտոնյա․հաշվապահական հաշվառման և մաքսային հսկողության բաժնի պաշտոնյա.այլ պաշտոնատար անձինք (աշխատակիցներ)՝ մաքսային մարմնի պետի որոշմամբ։Հանձնաժողովն ապահովում է թմրամիջոցների համար անհրաժեշտ ուղեկցող փաստաթղթերի, փորձագիտական եզրակացությունները առկայությունը, ստացված նյութերի քաշի համապատասխանությունը ուղեկցող փաստաթղթերում նշված տեղեկատվությանը, անհրաժեշտության դեպքում առաջարկություններ է ուղարկում ստացված նյութը լաբորատորիայում հետազոտելու նպատակով։ Թմրանյութերի ստացումը և վերադարձը Հանձնաժողովի անդամների կողմից արձանագրվում են թմրամիջոցների հաշվապահական գրքույկում (այսուհետ՝ հաշվապահական գրքույկ), որը պահվում է մաքսային ծառայության օպերատիվ հերթապահի մոտ։Ծառայողական շների վարժեցման ընթացքում օգտագործվող թմրամիջոցները, թմրամիջոցներ պարունակող էջանիշներ պահվում են կնքված մետաղական չհրկիզվող պահարաններում հատուկ սարքավորված մաքսային տարածքներում, որոնք հագեցած են տեխնիկական անվտանգության սարքավորումներով։Ծառայողական շների վարժեցման համար օգտագործվող դեղերի բացթողումն ու ընդունումն իրականացնում են շների կինոլոգիական պաշտոնատար անձինք՝ թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի, դրանց պրեկուրսորների և անալոգների բացթողման և ընդունման գրանցամատյանում տեղեկությունները մուտքագրելով (այսուհետ` դեղերի թողարկման գրանցամատյան):Իրենց հատկությունները և հետագա օգտագործման հնարավորությունը կորցրած թմրանյութերի ոչնչացումն իրականացնում է հանձնաժողովը, որի անդամները կազմում են ակտ։ «Թմրամիջոցների և հոգեմետ նյութերի մասին» ՌԴ օրենք 36-րդ հոդվածի համաձայն՝ վերահսկվող փոխադրում, ստուգողական գնում, օպերատիվ փորձարկում իրականացնելիս, համեմատական հետազոտության, օպերատիվ ներթափանցման համար նմուշներ հավաքելիս, առարկաների և փաստաթղթերի փորձաքննություն իրականացնելիս օպերատիվ-հետախուզական գործունեություն իրականացնող մարմիններին թույլատրվում է առանց լիցենզիայի օգտագործել թմրամիջոցներ, հոգեմետ նյութեր և դրանց պրեկուրսորներ: Ռուսաստանի Դաշնության ներքին գործերի նախարարության, Ռուսաստանի Դաշնության արդարադատության նախարարության, Ռուսաստանի Դաշնության առողջապահության նախարարության, Ռուսաստանի Դաշնության էկոնոմիկայի նախարարության, Ռուսաստանի Դաշնության մաքսային պետական կոմիտեի, Ռուսաստանի Դաշնության դաշնային անվտանգության ծառայության և Ռուսաստանի Դաշնության դաշնային սահմանային ծառայության 1999 թվականի նոյեմբերի 9-ի թիվ 726 համատեղ հրամանի (այսուհետ՝ Հրաման) 39-րդ կետի համաձայն՝ առգրավված կամ անօրինական շրջանառությունից հանված թմրամիջոցների, գործիքների և սարքավորումների հետագա օգտագործման համար փոխանցումն իրականացվում է միայն Ռուսաստանի Դաշնության օրենսդրությամբ նախատեսված նպատակներով, մասնավորապես.օպերատիվ-հետախուզական գործունեության մեջ օգտագործելու համար.փորձագիտական գործունեության մեջ օգտագործելու համար.գիտական և կրթական նպատակներով օգտագործման համար.բժշկական նպատակներով օգտագործման համար;արդյունաբերական վերամշակման կամ վերափոխման և վերասինթեզի միջոցով ոչնչացման համար՝ դրանց հետագա օգտագործման համար բժշկական նպատակներով։Հրամանի 40-րդ կետի համաձայն՝ գործադիր իշխանության դաշնային մարմինների և նրանց տարածքային մարմիններին, ինչպես նաև նրանց տարածքային մարմիններին, թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և նրանց պրեկուրսորների հետ կապված գործունեության իրականացման լիցենզիա ունեցաղ իրավաբանական անձանց թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և դրանց պրեկուրսորների փոխանցման հիմքը դատարանի որոշումն է կամ քննիչի, հետաքննության մարմնի քրեական գործը կարճելու կամ գործի հարուցումը մերժելու մասին որոշումը՝ բողոքարկման ժամկետը լրանալուց հետո։Հրամանի 45-րդ կետի համաձայն՝ օպերատիվ-հետախուզական գործունեություն իրականացնող մարմինները վերահսկվող փոխադրում, ստուգողական գնում, օպերատիվ փորձարկում իրականացնելիս, համեմատական հետազոտության, օպերատիվ ներթափանցման համար նմուշներ հավաքելիս, առարկաների և փաստաթղթերի փորձաքննություն իրականացնելիս կարող են թմրամիջոցներ օգտագործել առանց լիցենզիայի։ Հրամանի 48-րդ կետի 2-րդ պարբերության համաձայն՝ օպերատիվ-հետախուզական գործունեություն իրականացնելու նպատակով ծառայողական-որոնողական շների վարժեցման համար նախատեսված դեղամիջոցների հանձնումն իրականացվում է կինոլոգիական ծառայության պետի պատճառաբանված դիմումի հիման վրա՝ հաստատված այն մարմնի ղեկավարի կողմից, որի կառուցվածքային միավորն է կինոլոգիական ծառայությունը։Հրամանի 67-րդ կետի համաձայն՝ թմրամիջոցի ուսումնասիրությունը կամ փորձաքննությունն իրականացրած դատաբժշկական ստորաբաժանման ղեկավարը գրավոր դիմում է ուսումնասիրություն կամ փորձաքննության նախաձեռնողին՝ ամբողջ նմուշը կամ դրա մի մասը իր ստորաբաժանման տնօրինմանը փոխանցելու համար՝ փորձագիտական գործունեության մեջ օգտագործելու նպատակով։Հրամանի 74-րդ կետի համաձայն՝ գիտական և կրթական նպատակներով թմրամիջոցների օգտագործումը թույլատրվում է թմրամիջոցների և հոգեմետ նյութերի օգտագործման հետ կապված գործունեության լիցենզիա ունեցող իրավաբանական անձանց:Ելնելով վերոգրյալից՝ մաքսային մարմնի կողմից հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի, ածանցյալների, դրանց պատրաստուկների և համարժեք նյութերի (անալոգների) շրջանառության կանոնակարգման և ապօրինի շրջանառության կանխարգելման ուղղված գործունեության արդյունավետության բարձրացման նպատակով նպատակահարմար է շների վարժեցման շրջանակներում օգտագործել բնական նյութեր։ Ուստի, վերոնշյալ հարաբերությունները կարգավորելու նպատակով մշակվել է «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2010 թվականի մարտի 18-ի N 270-Ն որոշման մեջ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը (այսուհետ՝ Նախագիծ)։ 2․ Ընթացիկ իրավիճակը և իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը․ՀՀ քրեական դատավարության օրենսգրքի (այսուհետ՝ Օրենսգիրք) 94-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ իրեղեն ապացույց է ճանաչվում ցանկացած առարկա, որը կարող է վարույթի համար նշանակություն ունեցող փաստական հանգամանքները պարզելու միջոց լինել, այդ թվում` այն առարկաները, որոնք ենթադրյալ հանցավոր ներգործության օբյեկտ են եղել:Նույն հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ նույն հոդվածի 1-ին մասում նշված առարկաները վարույթն իրականացնող մարմնի կողմից զննվում են, համապատասխան որոշմամբ ճանաչվում են իրեղեն ապացույց և կցվում վարույթի նյութերին: Օրենսգրքի 98-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն բացառությամբ սույն հոդվածով նախատեսված դեպքերի, իրեղեն ապացույցները պահվում են վարույթի նյութերի հետ այնքան, քանի դեռ դրանց տնօրինման հարցը չի լուծվել օրինական ուժի մեջ մտած եզրափակիչ դատավարական ակտով։Օրենսգրքի 100-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի համաձայն մեղադրյալին պատկանող՝ դիտավորությամբ կատարված հանցանքի գործիքները բռնագրավվում են կամ հանձնվում իրավասու հաստատություն կամ ոչնչացվում են, իսկ անզգուշությամբ կատարված հանցանքի գործիքները վերադարձվում են սեփականատիրոջը.Նույն մասի 2-րդ կետի համաձայն շրջանառությունից հանված առարկաները հանձնվում են իրավասու հաստատություն կամ ոչնչացվում են. «Թմրամիջոցների և հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի մասին» Օրենքի (այսուհետ՝ Օրենք) 7-րդ հոդվածի 5-րդ կետի համաձայն թմրամիջոցների, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուրսորների շրջանառության և ապօրինի շրջանառության կանխարգելման վերահսկողության իրականացման լիազորված մարմինների հիմնական լիազորությունների թվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության լիազորած պետական կառավարման մարմինների օպերատիվ-հետախուզական նպատակներով օգտագործման ենթակա թմրամիջոցների, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուրսորների անալոգների, ածանցյալների, թմրաբույսերի, գործիքների, սարքերի, համակարգչային ծրագրերի, գիտապրակտիկ ձեռնարկների և նյութերի անվանացանկի ու չափաբաժինների հաստատումը։ Օրենքի 25-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն այն թմրամիջոցները, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերը, ինչպես նաև դրանց պատրաստման գործիքները և սարքավորումները, որոնց հետագա օգտագործումը ճանաչվել է աննպատակահարմար, ոչնչացվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած կարգով:Նույն հոդվածի 2-րդ մասի 5-րդ կետի համաձայն թմրամիջոցների, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուրսորների ոչնչացումը իրականացվում է այն դեպքերում, եթե՝․․․․ ապօրինի շրջանառությունից առգրավված թմրամիջոցները կամ հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերը չեն կարող օգտագործվել բժշկական, գիտական և այլ նպատակներով, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված այլ դեպքերում: Օրենքի 33-րդ հոդվածի համաձայն թմրամիջոցների, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուրսորների ապօրինի շրջանառության հետ կապված հանցագործությունների բացահայտման նպատակով օպերատիվ-հետախուզական գործունեությունն իրականացնող մարմինները Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով իրավունք ունեն անցկացնել վերահսկվող փոխադրումներ և ստուգողական գնումներ:Օրենքի 38-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն թմրամիջոցների, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուրսորների, ածանցյալների ապօրինի շրջանառության կանխարգելումը Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած կարգով իրականացնում են Հայաստանի Հանրապետության դատախազությունը, ոստիկանությունը, ազգային անվտանգության, մաքսային և առողջապահության բնագավառի լիազորված մարմինները՝ իրենց իրավասությունների սահմաններում:Օրենքի 44-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն թմրամիջոցների, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուրսորների ապօրինի շրջանառության ընթացքում առգրավված թմրամիջոցները, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերը և դրանց պրեկուրսորները, ինչպես նաև պատրաստման գործիքներն ու սարքավորումները օրենքով սահմանված կարգով բռնագրավվում են:Նույն հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն նույն հոդվածի առաջին մասում նշված թմրամիջոցները, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերը և դրանց պրեկուրսորները, ինչպես նաև գործիքները և սարքավորումները, որոնց հետագա օգտագործումը բռնագրավում իրականացնող մարմինը ճանաչել է աննպատակահարմար, ոչնչացվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:Ելնելով վերոգրյալից՝ կարող ենք արձանագրել, որ ապօրինի շրջանառությունից առգրավված թմրամիջոցների կամ հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուրսորների՝ որպես իրեղեն ապացույցների տնօրինման հարցը ենթակա է լուծման օրինական ուժի մեջ մտած եզրափակիչ դատավարական ակտով և շրջանառությունից հանված թմրամիջոցները կամ հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերը և դրանց պրեկուրսորները հետագա օգտագործման նպատակահարմարության հանգամանքը առկա լինելու դեպքում հանձնվում են իրավասու հաստատություն։ Ապօրինի շրջանառությունից առգրավված թմրամիջոցների կամ հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերը և դրանց պրեկուրսորները կարող են օգտագործվել օպերատիվ-հետախուզական գործունեություն իրականացնող մարմինների կողմից՝ այդ թվում՝ մաքսային մարմինների կողմից՝ դատավարական եզրափակիչ ակտով դրանք վերջիններիս օգտագործմանը հանձնվելու դեպքում։Մաքսային մարմինը, որպես օպերատիվ-հետախուզական գործունեություն իրականացնող մարմին, իրավունք ունի անցկացնել Օրենքով սահմանված վերահսկվող փոխադրումներ և ստուգողական գնումներ, ինչպես նաև իրականացնելու «Օպերատիվ հետախուզական գործունեության մասին» ՀՀ օրենքով նախատեսված միջոցառումներ։ Հիմք ընդունելով Օրենքի 44-րդ հոդվածի 2-րդ մասը՝ այն է՝ թմրամիջոցները, հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերը և դրանց պրեկուրսորները, ինչպես նաև գործիքները և սարքավորումները, որոնց հետագա օգտագործումը բռնագրավում իրականացնող մարմինը ճանաչել է աննպատակահարմար, ոչնչացվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով։ Նշված նյութերի օգտագործումը եզրափակիչ դատավարական ակտով մաքսային մարմնին վերապահվելու դեպքում, այդ նյութերը մաքսային մարմնի կողմից, որպես բռնագրավում իրականացնող մարմին, կարող են օգտագործվել օպերատիվ- հետախուզական միջոցառումների շրջանակում՝ շների վարժեցման նպատակով։Միաժամանակ, հարկ է նշել, որ Օրենսգրքի 6-րդ հոդվածի 1-ին մասի 21-րդ կետի համաձայն՝ հետաքննության մարմինը «Օպերատիվ-հետախուզական գործունեության մասին» օրենքով նախատեսված պետական մարմնի համակարգում գործող և օպերատիվ-հետախուզական գործառույթներ իրականացնող ստորաբաժանման ղեկավարը (հետաքննության մարմնի պետ) և աշխատակիցներն (հետաքննիչներ) են, որոնք նախաքննության շրջանակներում իրավասու են կատարելու գաղտնի քննչական գործողություններ և օպերատիվ-հետախուզական միջոցառումներ։«Օպերատիվ-հետախուզական գործունեության մասին» օրենքի 8-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ օրենքով իրենց վերապահված լիազորությունների շրջանակներում օպերատիվ-հետախուզական գործունեություն իրականացնելու իրավունք ունեն`1) ոստիկանությունը.1.1) ռազմական ոստիկանությունը.2) ազգային անվտանգության մարմինները.3) հարկային մարմինները.4) մաքսային մարմինները` մաքսանենգության և այլ հանցագործությունների խափանման ու բացահայտման նպատակով.5) քրեակատարողական ծառայությունը` միայն քրեակատարողական հիմնարկներում:Ուստի, մաքսային մարմինները իրականացնում են հետաքննություն մաքսանենգության ոլորտում, որի շրջանակներում նրանց հասանելի է պահպանության հանձնված թմրամիջոցների կամ հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուրսորների առկայության մասին տեղեկատվությունը։Ելնելով վերոգրյալից՝ անհրաժեշտություն է առաջացել համապատասխան լրացումներ կատարել ՀՀ կառավարության 2010 թվականի մարտի 18-ի «Թմրամիջոցների և հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի և դրանց պրեկուրսորների շրջանառության կանոնները սահմանելու մասին» N 270-ն ՀՀ կառավարության որոշման մեջ և դրանով սահմանել նաև ապօրինի շրջանառությունից առգրավված թմրամիջոցները և հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերը և դրանց պրեկուրսորները ծառայողական շների վարժեցման նպատակով օգտագործելու համար անհրաժեշտ կանոնները։ 3. Առաջարկվող կարգավորման բնույթըՀաշվի առնելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 34-րդ հոդվածի 2-րդ մասը, այն է՝ նորմատիվ իրավական ակտում փոփոխություն կամ լրացում կարող է կատարվել միայն նույն տեսակի և բնույթի նորմատիվ իրավական ակտով, մշակվել է Նախագիծը: 4. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք.Նախագիծը մշակվել է ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից:5. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ. Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր, ոլորտային և/կամ այլ ռազմավարություններ.Նախագծի ընդունումն անմիջականորեն չի բխում ընդունած ռազմավարություններից։ 6․ Նպատակը և ակնկալվող արդյունքը.Մաքսային մարմնի կողմից հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի, ածանցյալների, դրանց պատրաստուկների և համարժեք նյութերի (անալոգների) շրջանառության կանոնակարգման և ապօրինի շրջանառության կանխարգելման ուղղված գործունեության արդյունավետության բարձրացման նպատակով շների վարժեցման շրջանակներում կօգտագործվեն բնական նյութեր։ 7. Այլ տեղեկություններՆախագծի ընդունման կապակցությամբ պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմնի բյուջեում եկամուտների և ծախսերի ավելացում կամ նվազեցում չի նախատեսվում, այլ նորմատիվ իրավական ակտեր ընդունելու անհրաժեշտություն չկա։PK ! word/footnotes.xml
PK ! 9. word/endnotes.xml
PK ! P P word/theme/theme1.xml
PK ! V V word/settings.xml
PK ! n
word/styles.xml
PK ! I#JV JV word/numbering.xml
PK ! t?9z( ( customXml/_rels/item1.xml.rels
PK ! ־U U customXml/itemProps1.xml
PK ! e customXml/item1.xml
PK ! j<$/ word/fontTable.xml
PK ! TlZ Z word/webSettings.xml
PK ! bn n docProps/app.xml
Normal8510253614458Microsoft Office Word012033falseTitle1Название1SPecialiST RePackfalse16961falsefalse15.0000PK X0Vb_t1A A docProps/core.xmlHomehttps://mul2.gov.am/tasks/732739/oneclick/f928dc9045d83d226d01a222d094a72e0c04dafed7e426445fa79df012a78640.docx?token=14ec271252bace15e9d51b45a3b9f57cAlla Tonoyan172021-09-22T06:36:00Z2022-11-09T12:54:00Z2022-12-06T13:25:00ZPK ! w1 1 [Content_Types].xmlPK ! N N b _rels/.relsPK ! FL L word/_rels/document.xml.relsPK ! +$8 8 _ word/document.xmlPK ! :H word/footnotes.xmlPK ! 9. N word/endnotes.xmlPK ! P P U word/theme/theme1.xmlPK ! V V 8q word/settings.xmlPK ! n
word/styles.xmlPK ! I#JV JV e word/numbering.xmlPK ! t?9z( ( 3 customXml/_rels/item1.xml.relsPK ! ־U U customXml/itemProps1.xmlPK ! e " customXml/item1.xmlPK ! j<$/ e word/fontTable.xmlPK ! TlZ Z _ word/webSettings.xmlPK ! bn n docProps/app.xmlPK X0Vb_t1A A docProps/core.xmlPK S