PK ! !} [Content_Types].xml
PK ! N N _rels/.rels
PK ! DӇ> > word/_rels/document.xml.rels
PK ! ~Q word/document.xml
հիմնավորոՒՄՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ 2022 ԹՎԱԿԱՆԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2021 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 23-Ի N 2121-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ԵՎ ԳՆՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԵՐՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՈՐՈՇՄԱՆ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆԱնհրաժեշտությունըՀՀ կառավարության «Հայաստանի Հանրապետության 2022 թվականի պետական բյուջեի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2021 թվականի դեկտեմբերի 23-ի N 2121-Ն որոշման մեջ փոփոխություններ ու լրացումներ կատարելու և գնման պայմանագրերում փոփոխություններ կատարելու մասին» որոշման նախագծի ընդունումը անհրաժեշտ է ՀՀ պետական բյուջեով նախատեսված 1049 «Ճանապարհային ցանցի բարելավում» ծրագրի «21001 Պետական նշանակության ավտոճանապարհների հիմնանորոգում» միջոցառման կատարումն ապահովելու նպատակով: Ընթացիկ վիճակը և խնդիրներըՆախագծի ընդունումը պայմանավորված է ՀՀ կառավարության 02.12.2021թ. թիվ 1981-Ն և 16.12.2021թ. թիվ 2094-Ն որոշումներով 2022 թվական տեղափոխված՝ 24.06.2021թ. կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ՀԲՄԱՇՁԲ-2021/8Շ պայմանագրով նախատեսված՝ Մ-2, Երևան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի կմ108+400 - կմ126+100 հատվածի (Արենի, Արփի, Եղեգնաձոր) հիմնանորոգման, 21.07.2021թ. կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ՀԲՄԱՇՁԲ-2021/9Շ-1 պայմանագրով նախատեսված՝ Մ-2, Երևան – Երասխ – Գորիս – Մեղրի - Իրանի սահման միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի կմ150+700 - կմ167+600 հատվածի (Սարավան, Սարալանջ) հիմնանորոգման, կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ՀՄԱԱՇՁԲ-2021/1Շ պայմանագրերով նախատեսված՝ Տ-8-22, /Մ-2/ - Վարդավանք – Խդրանց - Ագարակ ավտոճանապարհի կմ0+000 - կմ13+100 հատվածի (Վարդավանք, Խդրանց, Ագարակ) հիմնանորոգման աշխատանքներով` 2022թ. իրականացվելիք շինարարական աշխատանքների, տեխնիկական և հեղինակային հսկողության ծառայությունների ձեռքբերման համար ֆինանսական միջոցների նախատեսման անհրաժեշտությամբ: Միաժամանակ, Տ-8-22, /Մ-2/ - Վարդավանք – Խդրանց - Ագարակ ավտոճանապարհի կմ0+000 - կմ13+100 հատվածի (Վարդավանք, Խդրանց, Ագարակ) հիմնանորոգման աշխատանքների ընթացքում լրացուցիչ աշխատանքների անհրաժեշտություն է առաջացել, որով պայմանավորված՝ նախագծով առաջարկվում է նշված ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման համար լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների նախատեսում՝ 44,160.0 հազար ՀՀ դրամ (լրացուցիչ աշխատանքների իրականացման նպատակով ծավալաթերթ-նախահաշվի փոփոխություն): Մասնավորապես՝ ՀՀ Սյունիքի մարզպետը դիմել է դեպի Վարդավանքի միջնակարգ դպրոց տանող ճանապարհի հիմնանորոգման խնդրանքով, որը լրացուցիչ աշխատանքների անհրաժեշտություն է առաջացրել: Ավտոճանապարհը անցնում է բնակավայրերով և ավտոճանապարհի աջ և ձախ կողմերոով անցնում են բնակիչների այգիների ցանկապատները, ուստի ավտոճանապարհի տեխնիկական պարամետրերը ապահովելու նպատակով ավելացվել են հենապատեր և ջրահեռացման համակարգեր: Նշված լրացուցիչ աշխատանքների համար պայմանագրային գումարների ավելացումը չի գերազանցում պայմանագրային ընդհանուր գների տասը տոկոսը: Կից ներկայացվում է համապատասխան հիմնավորող փաստաթղթերը:Նախագծով նախատեսվում է նաև ֆինանսական միջոցներ հատկացնել 15.07.2021թ. կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ՀԲՄԱՇՁԲ-2021/7Շ պայմանագրով նախատեսված՝ Մ-11, Մարտունի - Վարդենիս - ԼՂՀ սահման միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի կմ0+000 - կմ5+900 հատվածի (Մարտունի, Աստղաձոր) հիմնանորոգման համար 2022 թվականին նախատեսված շինարարական աշխատանքների, տեխնիկական և հեղինակային հսկողության ծառայությունների ձեռքբերման, ինչպես նաև 07.06.2021թ. կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ԳՀԱՇՁԲ-2021/2Շ պայմանագրով նախատեսված՝ Մ-10, Սևան-Մարտունի-Գետափ միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի կմ122+000 - կմ124+000 հատվածում (Գետափ) հողային պաստառի փլուզված հատվածների, պաշտպանիչ հենապատերի և կառուցվածքների վերակագնման, 20.10.2021թ. կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ԳՀԱՇՁԲ-2021/38Շ պայմանագրով նախատեսված՝ Տ-3-15, /Հ-15/ - Ալաշկերտ (Տ-3-14) ավտոճանապարհի կմ0+000-կմ1+000 հատվածի (Ալաշկերտ) հիմնանորոգման, 13.10.2021թ. կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ԳՀԱՇՁԲ-2021/37Շ պայմանագրով նախատեսված՝ ՀՀ Լոռու մարզի, Ստեփանավան քաղաքի Սուրբ Վարդան փողոցի կմ 0+000-կմ 1+600 (Հ-34-ի հետ հատման կետ) հատվածի (Ստեփանավան) հիմնանորոգման աշխատանքների 2021թ-ից անավարտ մնացած շինարարական աշխատանքների, տեխնիկական և հեղինակային հսկողության ծառայությունների ձեռքբերման ֆինանսական միջոցների նախատեսման անհրաժեշտությամբ: Նախագծով նախատեսվում է նաև․ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառվուցվածքների նախարարության կողմից Օրենքի 15-րդ հոդվածի 6-րդ մասի համաձայն 04.02.2022թ. կնքված ՃԴ-ԲՄԱՇՁԲ-2021/3Շ-1 պայմանագրով նախատեսված՝ Հ-41, /Մ-2/ - Նորավանքի պատմական հուշարձան հանրապետական նշանակության ավտոճանապարհի կմ0+000-կմ8+100 հատվածի (Արենի) հիմնանորոգման, 01.02.2022թ կնքված թիվ ՃԴ-ԲՄԱՇՁԲ-2021/3Շ-3 պայմանագրով նախատեսված՝ Տ-2-31, /Տ-2-30/ - Բերդիկ - /Հ-9/ (Այգեստան) ավտոճանապարհի կմ0+000-կմ2+100 հատվածի (Բերդիկ, Այգեստան) հիմնանորոգման, 04.02.2022թ. կնքված թիվ ՃԴ-ԲՄԱՇՁԲ-2021/3Շ-4 պայմանագրով նախատեսված՝ Տ-2-62, /Հ-8/ (Այգավան) - /Հ-11/ (Եղեգնավան) ավտոճանապարհի կմ0+100 - կմ3+000 հատվածի (Այգավան) հիմնանորոգման աշխատանքների և դրանց նկատմամբ տեխնիկական և հեղինակային հսկողության ծառայությունների համար հատկացնել ֆինանսական միջոցներ։Միաժամանակ նախագծով նախատեսվում է.«Հիպերնովա» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերության (այսուհետ՝ Կապալառու) հետ 2021 թվականի հոկտեմբերի 20-ին կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ՀԲՄԱՇՁԲ-2021/38Շ պայմանագրով Կապալառուն պարտավորվել է հիմնանորոգել Տ-3-15, /Հ-15/ - Ալաշկերտ (Տ-3-14) ավտոճանապարհի կմ0+000-կմ1+000 հատվածը:15.12.2021թ.-ին կնքվել է թիվ 1 համաձայնագիրը, որով հաստատվել է վճարման ժամանակացույցը և աշխատանքների կատարման օրացույցային գրաֆիկը, ըստ որի աշխատանքների կատարման ժամկետ է սահմանվել համաձայնագրի ուժի մեջ մտնելու օրվանից 70 օր, բայց ոչ ուշ քան 20.12.2021թ-ը։ Արդյունքում, պայմանագրով նախատեսված աշխատանքների կատարման համար Կապալառուն փաստացի ունեցել է ընդամենը 6 օր: Չնայած այն հանգամանքին, որ Կապալառուն ստանձնել էր պարտավորություն օրացուցային գրաֆիկին համապատասխան ավարտել աշխատանքները, սակայն ելնելով աշխատանքների ծավալից, 2021թ. դեկտեմբերի 20-ի դրությամբ հնարավոր է եղել կատարել նախատեսված աշխատանքների 84.32 տոկոսը: Հիմք ընդունելով վերոգրյալը և հաշվի առնելով, որ աշխատանքների մեկնարկից հետո Կապալառուն ձեռնարկել է հնարավոր բոլոր միջոցները, որպեսզի աշխատանքները կատարվեն և ավարտվեն սահմանված ժամկետում, սակայն օբյեկտիվ պատճառներից ելնելով /սեղմ, ոչ իրատեսական ժամկետ/ սահմանված ժամկետում չի ավարտել աշխատանքները, ուստի նախագծով առաջարկվում է՝Թույլատրել Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությանը փոփոխություն կատարելու` «Հիպերնովա» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերության հետ 2021 թվականի հոկտեմբերի 20-ին կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ՀԲՄԱՇՁԲ-2021/38Շ պայմանագրում՝ պայմանագրի 3.1.2-րդ կետի պահանջներին համապատասխան աշխատանքների չկատարված մասի համար սահմանելով նոր ժամկետ՝ 2022 թվականին աշխատանքների կատարման համար ֆինանսական միջոցներ նախատեսվելու դեպքում Կողմերի միջև կնքվող համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու օրվանից հաշված 40 (քառասուն) օր, իսկ 2021 թվականի հոկտեմբերի 20-ին կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ՀԲՄԱՇՁԲ-2021/38Շ պայմանագրի 6.2-րդ կետով նախատեսված տույժերը հաշվարկվում են 2021 թվականի դեկտեմբերի 21-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը և սույն ենթակետով նախատեսված համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու օրվանից մինչև աշխատանքների արդյունքները պատվիրատուին հանձնելու օրը: «Ճանապարհ» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերության հետ 2021 թվականի հոկտեմբերի 13-ին կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ՀԲՄԱՇՁԲ-2021/37Շ պայմանագրով Կապալառուն պարտավորվել է հիմնանորոգել ՀՀ Լոռու մարզի, Ստեփանավան քաղաքի Սուրբ Վարդան փողոցի կմ 0+000-կմ 1+600 (Հ-34-ի հետ հատման կետ) հատվածը:09.12.2021թ.-ին կնքվել է թիվ 1 համաձայնագիրը, որով հաստատվել է վճարման ժամանակացույցը և աշխատանքների կատարման օրացույցային գրաֆիկը, ըստ որի աշխատանքների կատարման ժամկետ է սահմանվել համաձայնագրի ուժի մեջ մտնելու օրվանից 90 օր, բայց ոչ ուշ քան 20.12.2021թ-ը։ Արդյունքում, պայմանագրով նախատեսված աշխատանքների կատարման համար Կապալառուն փաստացի ունեցել է ընդամենը 12 օր: Չնայած այն հանգամանքին, որ Կապալառուն ստանձնել էր պարտավորություն օրացուցային գրաֆիկին համապատասխան ավարտել աշխատանքները, սակայն ելնելով աշխատանքների ծավալից, 2021թ. դեկտեմբերի 20-ի դրությամբ հնարավոր է եղել կատարել նախատեսված աշխատանքների 94.53 տոկոսը: Հիմք ընդունելով վերոգրյալը և հաշվի առնելով, որ աշխատանքների մեկնարկից հետո Կապալառուն ձեռնարկել է հնարավոր բոլոր միջոցները, որպեսզի աշխատանքները կատարվեն և ավարտվեն սահմանված ժամկետում, սակայն օբյեկտիվ պատճառներից ելնելով /սեղմ, ոչ իրատեսական ժամկետ/ սահմանված ժամկետում չի ավարտել աշխատանքները, ուստի նախագծով առաջարկվում է՝Թույլատրել Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությանը փոփոխություն կատարելու` «Ճանապարհ» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերության հետ 2021 թվականի հոկտեմբերի 13-ին կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ՀԲՄԱՇՁԲ-2021/37Շ պայմանագրում՝ պայմանագրի 3.1.2-րդ կետի պահանջներին համապատասխան աշխատանքների չկատարված մասի համար սահմանելով նոր ժամկետ՝ 2022 թվականին աշխատանքների կատարման համար ֆինանսական միջոցներ նախատեսվելու դեպքում Կողմերի միջև կնքվող համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու օրվանից հաշված 40 (քառասուն) օր, իսկ թիվ ՏԿԵՆ-ՀԲՄԱՇՁԲ-2021/37Շ պայմանագրի 6.2-րդ կետով նախատեսված տույժերը հաշվարկվում են 2021 թվականի դեկտեմբերի 21-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը և սույն ենթակետով նախատեսված համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու օրվանից մինչև աշխատանքների արդյունքները պատվիրատուին հանձնելու օրը:«Քարավան» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերության հետ 2021 թվականի հունիսի 7-ին կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ԳՀԱՇՁԲ-2021/2Շ պայմանագրով Կապալառուն պարտավորվել է վերակագնել Մ-10, Սևան-Մարտունի-Գետափ միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի կմ122+000 - կմ124+000 հատվածում հողային պաստառի փլուզված հատվածները, պաշտպանիչ հենապատերի և կառուցվածքները: 24.08.2021թ.-ին կնքվել է թիվ 1 համաձայնագիրը, որով հաստատվել է վճարման ժամանակացույցը և աշխատանքների կատարման օրացույցային գրաֆիկը, ըստ որի աշխատանքների կատարման ժամկետ է սահմանվել համաձայնագրի ուժի մեջ մտնելու օրվանից 100 օր, բայց ոչ ուշ քան 30.11.2021թ-ը, սակայն շինարարական աշխատանքների ընթացքում նախագծային արմատական փոփոխությունների անհրաժեշտություն է առաջացել, իսկ առաջարկվող նախագծային փոփոխությունների գործընթացը սահմանված կարգով իրականացնելու համար որոշակի ժամանակ է պահանջվում: Հիմնվելով նշյալ հանգամանքների վրա, Կապալառուն խնդրել է Պայմանագրով նախատեսված աշխատանքների կատարման ավարտը տեղափոխել 2022թ. և աշխատանքների կատարման համար սահմանել նոր ժամկետ:Հիմք ընդունելով վերոգրյալը նախագծով նաև առաջարկվում է՝Թույլատրել Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությանը փոփոխություն կատարելու` «Քարավան» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերության հետ 2021 թվականի հունիսի 7-ին կնքված թիվ ՏԿԵՆ-ԳՀԱՇՁԲ-2021/2Շ պայմանագրում՝ պայմանագրի 3.1.2-րդ կետի պահանջներին համապատասխան աշխատանքների չկատարված մասի համար սահմանելով նոր ժամկետ՝ 2022 թվականին աշխատանքների կատարման համար ֆինանսական միջոցներ նախատեսվելու դեպքում Կողմերի միջև կնքվող համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու օրվանից հաշված 50 (հիսուն) օր, իսկ թիվ ՏԿԵՆ-ԳՀՄԱՇՁԲ-2021/2Շ պայմանագրի 6.2-րդ կետով նախատեսված տույժերը հաշվարկվում են 2021 թվականի նոյեմբերի 30-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը և սույն ենթակետով նախատեսված համաձայնագիրն ուժի մեջ մտնելու օրվանից մինչև աշխատանքների արդյունքները պատվիրատուին հանձնելու օրը:Նախագծով նախատեսվում է նաև ֆինանսական միջոցներ հատկացնել Մ-2, (Սյունիք) /Մ-2/ - Աղվանի- Տաթև - /Մ-2/ միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի Վերին Խոտանանը շրջանցող ճանապարհահատվածի կառուցման, Մ-2, Երևան – Երասխ – Գորիս – Մեղրի – Իրանի Իսլամական Հանրապետության սահման միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի Որոտան - Բարձրավան Շուռնուխ հատվածը շրջանցող ճանապարհահատվածի վերակառուցման, ինչպես նաև Մ-3, Թուրքիայի սահման-Մարգարա-Վանաձոր-Տաշիր-Վրաստանի սահման միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի կմ11+400 հատվածում գտնվող կամրջի հիմնանորոգման նպատակով նախագծերի պատրաստման, ծախսերի գնահատման և դրանց փորձաքննության մատուցման համար անհրաժեշտ գումարների չափով։Միաժամանակ նախագծով նախատեսվում է․«Գնումների մասին» օրենքի (այսուհետ՝ Օրենք) 15-րդ հոդվածի 4-րդ մասի համաձայն՝ շինարարական աշխատանքների գնման համար ֆինանսական միջոցներ նախատեսվում են սահմանված կարգով հաստատված և փորձաքննություն անցած նախագծային փաստաթղթերի հիման վրա: Առանց փորձաքննություն անցած նախագծային փաստաթղթերի առկայության շինարարական աշխատանքների գնման համար ֆինանսական միջոցներ նախատեսվել չեն կարող, եթե օրենքով կամ համայնքի ավագանու որոշմամբ այլ բան նախատեսված չէ: Վերոնշյալով պայմանավորված ՀՀ 2022 թվականի պետական բյուջեով նախատեսված «Պետական նշանակության ավտոճանապարհների հիմնանորոգում» միջոցառման շրջանակում 2022 թվականի հիմնանորոգման ենթակա օբյեկտների համար անհրաժեշտ է ձեռք բերել նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի փորձաքննության ծառայություններ։ Հիշյալի շրջանակներում ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառվուցվածքների նախարարության կողմից Օրենքի 15-րդ հոդվածի 6-րդ մասի համաձայն նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի փորձաքննության ծառայությունների ձեռքբերման համար՝ առանց ֆինանսական միջոցներ նախատեսելու «ԷՄ ՍԻ ԷՅ» ՍՊԸ-ի, «ՎԻՌԱՄ» ՍՊԸ-ի, «ԱՐԽԻՏԵԿՏ» ՍՊԸ-ի, «Աստիճան» ՍՊԸ-ի, «Պրոմեթեյ» ՍՊԸ-ի հետ 2022 թվականին կնքվել են պայմանագրեր՝ ՏԿԵՆ-ԳՀԾՁԲ-2022/1Փ-1, ՏԿԵՆ-ԳՀԾՁԲ-2022/1Փ-2, ՏԿԵՆ-ԳՀԾՁԲ-2022/1Փ-3, ՏԿԵՆ-ԳՀԾՁԲ-2022/1Փ-4, ՏԿԵՆ-ԳՀԾՁԲ-2022/1Փ-5, ՏԿԵՆ-ԳՀԾՁԲ-2022/1Փ-6, ՏԿԵՆ-ԳՀԾՁԲ-2022/1Փ-7 և ՏԿԵՆ-ԳՀԾՁԲ-2022/1Փ-8 ծածկագրերով:Նախագծին կից ներկայացված հաշվարկ-հիմնավորումները կազմվել են ղեկավարվելով` ՀՀ կառավարության 23.06.2011թ. N 879-Ն որոշումով, ՀՀ քաղաքաշինության նախարարի 14.01.2008թ. N 09-Ն և 15.02.2008թ. N 19-Ն հրամաններով:Միաժամանակ տեղեկացվում է, որ Տ-8-93.Լծեն-Տաթև ավտոճանապարհի վերակառուցման և Մ-2, Երևան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման կմ53+150 - կմ65+350 հատվածի հիմնանորոգման աշխատանքները իրականացվելու են համաձայն ժամանակացույցի (2-րդ եռամսյակում), սակայն վճարումն կիրականացվի 3-րդ եռամսյակում։ Այդ կապակցությամբ նախագծով առաջարկվում է 2-րդ եռամսյակից համապատասխանաբար 1,650,000.0 հազ.դրամը և 200,000.0 հազ.դրամը ուղղել այլ ճանապարհների հիմնանորոգման ֆինանսավորմանը։ Մնացած տարբերությունը առաջարկվում է ուղղել ՀՀ կառավարություն՝ 2-րդ եռամսյակում, ըստ անհրաժեշտության, այլ ճանապարհների հիմնանորոգման աշխատանքների ֆինանսավորմանը։Ընդհանուր առմամբ նախագծով նախատեսվում է վերաբաշխման միջոցով ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությանը հատկացնել ընդհանուր 4,750,037.3 հազ. դրամ, որից՝ շինարարության համար հատկացնել 4,536,710.7 հազ. դրամ, նախագծման ծառայությունների համար՝ 76,620.0 հազ. դրամ, փորձաքննության ծառայությունների համար՝ 16,000.0 հազ. դրամ, տեխնիկական հսկողության համար՝ 86,374.9 հազ. դրամ, հեղինակային հսկողության համար՝ 34,331.9 հազ. դրամ:Կարգավորման նպատակըՆախագծի ընդունման նպատակն է՝ 2022 թվականին հիմնանորոգման ծրագրով նախատեսված մի շարք ճանապարհահատվածների շինարարական աշխատանքների, տեխնիկական և հեղինակային հսկողության ծառայությունների, ինչպես նաև մի շարք ճանապարհահատվածների և թվով 1 տրանսպորտային օբյեկտի նախագծերի պատրաստման, ծախսերի գնահատման և դրանց փորձաքննության ծառայությունների համար նախատեսել ֆինանսական միջոցներ։Նախագծով առաջարկվում է 2022 թվականի ՀՀ պետական բյուջեով նախատեսված «1049 Ճանապարհային ցանցի բարելավում» ծրագրի «21001 Պետական նշանակության ավտոճանապարհների հիմնանորոգում» միջոցառման համար 4,748,057.3 հազ. դրամը և «21002 Տրանսպորտային օբյեկտների հիմնանորոգում» միջոցառման համար 1,980.0 հազ. դրամը ՀՀ Կառավարության ներքո հաստատված միջոցներից հատկացնել ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությանը` նշված ծրագրի «21001 Պետական նշանակության ավտոճանապարհների հիմնանորոգում» և «21002 Տրանսպորտային օբյեկտների հիմնանորոգում» միջոցառումների կատարումն ապահովվելու նպատակով: Տվյալ բնագավառում իրականացվող քաղաքականությունըՆախագիծը չի նախատեսում տվյալ բնագավառում իրականացվող գործող քաղաքականության փոփոխություն:5.Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձիքՆախագիծը մշակվել է ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության կողմից:6.Ակնկալվող արդյունքըՀՀ տարածքում ասֆալտապատ ավտոմոբիլային ճանապարհների և վերակառուցված տրանսպորտային օբյեկտների տոկոսային կշռի ավելացում:7. Տեղեկատվություն լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրաժեշտության և պետական բյուջեի եկամուտներում և ծախսերում սպասվելիք փոփոխությունների մասին. Որոշման նախագծի ընդունմամբ Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի եկամուտների ու ծախսերի լրացուցիչ նվազեցում չի առաջացնում: 8. Նախագծի բնույթը Որոշումն ունի նորմատիվ բնույթ, քանի որ փոփոխություն է կատարվում նորմատիվ բնույթ ունեցող իրավական ակտում: 9. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ. Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր, ոլորտային և/կամ այլ ռազմավարություններՈրոշման նախագիծը բխում է «Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050», «Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր» /կետ 3.2, 3-րդ պարբերության 1-ին և 2-րդ ենթակետեր/ ռազմավարական փաստաթղթերի դրույթներից: Մասնավորապես, միջպետական, հանրապետական և տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների ցանցի նորոգում, հիմնանորոգում և որակի շարունակական բարձրացում, որոնց շնորհիվ տարեկան կունենանք շուրջ 500 կմ վերանորոգված ճանապարհ, թունելների և կամուրջների վերականգնում և կառուցում։PK ! 0C) word/theme/theme1.xml
PK ! > word/settings.xml
PK ! Z#*> *> word/styles.xml
PK ! [SA A word/stylesWithEffects.xml
PK ! s)^ ^ docProps/app.xml
Normal27510246914076Microsoft Office Word011733falseTitle1Название1false16512falsefalse14.0000PK ! N03 3 word/fontTable.xml
PK ! i8߽ word/webSettings.xml
PK ! E5 5 word/numbering.xml
PK mIT.϶ docProps/core.xmlUserhttps://mul2.gov.am/tasks/611992/oneclick/3647ee5616d7a8341d2771a4a2ee5b0bb77f7694e78420ecaf8642f623eac808.docx?token=49bc287316927ab1d4edb8fdab42daf4ShekoyanK482022-04-26T15:46:00Z2022-05-12T16:48:00ZPK ! !} [Content_Types].xmlPK ! N N D _rels/.relsPK ! DӇ> > word/_rels/document.xml.relsPK ! ~Q 3
word/document.xmlPK ! 0C) word/theme/theme1.xmlPK ! > word/settings.xmlPK ! Z#*> *> word/styles.xmlPK ! [SA A word/stylesWithEffects.xmlPK ! s)^ ^ NS docProps/app.xmlPK ! N03 3 W word/fontTable.xmlPK ! i8߽ =d word/webSettings.xmlPK ! E5 5 ,q word/numbering.xmlPK mIT.϶ docProps/core.xmlPK
I W